Nordbor se hit.
Tjenixen på er allihopa.
Jag undrar bara hur många av oss här på PROCOOLING som härstammar från MODER SVEA eller från de övriga länderna i norden. Tänkte att man skulle starta en tråd där man kan utbyta lite regionala erfarenheter. Typ köp inte data grejjor från den affären mm. Eller bara ventilera lite på sitt hemspråk. (Skulle tro att pojkarna som använder Google får lite svårt med den här tråden HE HE :D ) Ha det PS Christian Olsson härskar fett i längdhoppet Ds |
hmmm, intressant tråd. lite omväxling från det gamla..
man skulle rent av kunna säga att jag härstammar från "moder svea" som du kallar det. :) När det gäller att inte köpa från någon affär så ligger Blå Huset (Igus Data) i sisjöns ind. område högt på min lista. dom säljer begangnat skräp för alldeles för mycket pengar. vad sägs om en p2 233, 64mb pc100, cd-rom och win ME för 3300:- ? nej, jag skulle inte heller betala så mycket. men om man har tur får man rota i deras skräp container och få lite roliga saker. :) följer inte på längdhopp för övrigt :) |
En här :)
|
i dont understand :confused:
|
¿Qué lengua es usted discurso de los individuos? no entiendo..... :shrug:
|
no se... :)
da, da, da.... |
Nintendo? :)
|
No i think theyre talking about sega actually
|
one more
"Reporting In" eller vad säger man?
|
jahopp. jag är från sverige. ät skit o dö.
|
No we are not disgussing videogames
Det verkar som om vi är några stycken som huserar på PRO C. Kul att se.
Ang dåliga erfarenheter så kan jag med varmt hjärta nominera Mematex/Syscom i Järfälla som en av landets "klurigaste" butiker. Nu var det ett tag sen jag handlade då så för deras skull så hoppas jag att dom förbättrat sin kundservice/välvilja mot kunderna sen dess. :mad: /Dix |
I'm on to ya'lls swedish talk...
Translator here Ya'll gotta see the login page, translated from Swedish: You are note log in or you lavatory note have leave of to access this page. This could pray due to keep one's cool perceive several reasons: 1.You are note log in. Shreds in the form joke the bottom perceive this page duck try again. 2.You lavatory note have leave of to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allocate to perforate this action in the Forum Rules. 3.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may pray awaiting activation. ROTFLMAO! |
BB2K:
I'm guessing it'll take a while before Bablefish is usable for a language that less than 12*10^6 people speak. But thumbs up for your efforts.:D |
That's actually worse than babelfish :)
|
I have eels in my hovercraft :D
would you like to touch my bum?:shrug: |
Nice to see some more people from Scandinavia :)
Actually there are quite a few of those in this nice forum :D Just for the record, I come from Denmark :rolleyes: |
i also think this is great. but to just use this thread to warn people of stores is about the stupidest things i have heard.
just go look at "the buyers guide" and all the other sites that are dedicated just for this. that oughta give you enough knowledge about that matter. one think that would be nice is to get together and buy stuff from the states in one big package and save some shipping expenses... im thinking spiralblocks and such that are really hard to come bye here in sweden anyways. |
Hmm äta skit å dö kanske inte heller kvalar in som en av dom smartaste sakerna som jag har hört om.
Men idén om en gemensamma inköp köper jag direkt. Ha det |
jadu angående mitt uttalande om bajs så var det bara brist på nått vettigare att skriva.... :)
|
Ok :)
Ärligt talat så hade jag ingen aning om att det fanns sajter som bara sysslade med köpguider. Men mycket skall man höra innan....... |
NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
FAN ÅXÅ :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: En av mina duron 1100 brann upp igår. Hmm man kaske inte ska mixtra så mycket med bryggorna ändå. Nåja det är väl priset för att få ha lite roligt med att överklocka och så. :rolleyes: Ha det |
You guys speak horrible english, it almost looks like another lanuage:p
|
HE HE. Beställde en ny idag. Dom kostar ju bara 700 spänn så man kan väl kosta på sig att elda opp några stycken.
|
All times are GMT -5. The time now is 01:14 PM. |